Zetra Mont d.o.o. ovlašteni je zastupnik i distributer za REALTURF umjetne travnjake u Republici Hrvatskoj. Tvrtka Zetra Mont d.o.o. osnovana je 2021. godine od mladih, poduzetnih i inovativnih ljudi koji ne samo da su prepoznali potrebu tržišta za ovakvim tipom usluge i proizvoda, već smo i svjesni potrebe za kvalitetnom uslugom i proizvodom pa stoga u primjeni svojih rješenja koristimo isključivo provjerene i certificirane materijale kako bi zadovoljili najstrože standarde.
Premda smo mlada tvrtka naše iskustvo i znanje stečeni su kroz proces dugogodišnjeg usavršavanja na srodnim poslovima i projektima vezanim uz prodaju i postavljanje umjetnih travnjaka ali i umjetnih ograda i panelnih ogradnih sustava. To skupljeno iskustvo omogućilo nam je da pokrenemo posao i počnemo se baviti projektiranjem, izgradnjom i postavljanjem umjetnih zelenih površina, izgradnjom i postavljanjem umjetnih travnjaka i površina na sportskim igralištima, privatnim posjedima, vrtu, terasi ili balkonu, poslovnim prostorima i okolišu tvrtki, a također uređujemo i sve tipove interijera gdje posebno ističemo dječje vrtiće, teretane i druga srodan mjesta.
Cjenik pejzažnih travnjaka
Preuzmite na svoje računalo i/ili pogledajte cjenik u novom prozoru vašeg preglednika. Cjenik pejzažnih travnjaka renomiranog španjolskog proizvođaža REALTURF sadrži preko 25 modela umjetnih travnjaka, svaki svojom posebnošću i tehnologijom podoban za odrešenu namjenu dok kompletna ponuda daje izbor za sve uvjete i svrhe.
Tko je REALTURF
Realturf je, citiramo njihov sadržaj sa službene web stranice: “Tvrtka koja prije svega vjeruje u ljude i njihove ideje. Zato stvaramo svijet mogućnosti i stavljamo ga u dlanove vaših ruku.”
Zato stvaramo svijet mogućnosti i stavljamo ga u dlanove vaših ruku.
Kako bi tvrtka postala tržišni lider na području umjetnih travnjaka, i to iz godine u godinu, ona se mora istaknuti u svim disciplinama upravljanja: financijama, istraživanju i razvoju, proizvodnji i marketingu. Upravo su rad i suradnja s Realturfom naše sposobnosti stavile na taj test i uz njihovu potpunu podršku i vođenje uspjeli smo stvoriti plodno tlo i čvrste temelje za razvoj vodeće tvrtki u hrvatskoj, baš kao što je to REALTURF postao u svijetu.
Povijest REALTURF tvrtke
TRADICIJA – POĆETAK 20-og STOLJEĆA

[1934] Antonio Espinosa Carreres, poslovni čovjek iz Crevillentea, vlasnik jedne od najvažnijih tvrtki za proizvodnju tepiha u području Crevillentea.
Tvrtke su proizvodile prostirke od esparto trave, dodajući nove vlakna poput trske i pite te šireći praksu izrade prostirki u druge prijestolnice u Španjolskoj (Valenciju, Madrid i Barcelonu).
TRADICIJA (1934. – 1980.)
Nakon njegove smrti, njegovi sinovi, a posebno njegova kćerka María Espinosa Oliver nastavili su obiteljski posao s jednim od najvažnijih tekstilnih skladišta u području.

INOVACIJA
PEJZAŽNI UMJETNI TRAVNJACI

[2003] Realturf dizajnira prvu umjetnu travu u svrhu ukrašavanja pejzaža javnih i privatnih površina. Gradsko vijeće Elchea odmah prepoznaje novi ekološko-održivi koncept (u simboličnom djelu smještenom na Aveniji del Ferrocarril) koji bi uštedio mnogo na održavanju i troškovima vode za grad.
Usluga postavljanja
Postavljanje umjetne trave nije nauka ali je posao koji zahtjeva pomno planiranje i ono najbitnije zahtjeva od vas da uložite svoje vrijeme. Vrijeme je dragocjeno i kako ga vi više nebi trošili na košnju, zalijevanje, čupanje korova, obratite nam se s povjerenjem i zatražite ponudu za postavljanje umjetnog travnjaka.
TRADICIJA (1980. – 2002.)
Marijina djeca, Francisco i Antonio Candela Espinosa, pokrenuli su nekoliko tekstilnih tvrtki, uključujući Crevicesped, koji proizvodi umjetnu travu za sport druge generacije (maksimalne visine 25 mm / polipropilenska vlakna / silikatno punilo).

INOVACIJA
UMJETNI TRAVNJACI 3ĆE GENERACIJE

Juan Rodríguez Sánchez i Antonio Candela Torregrosa, koji su studirali i radili u Sjedinjenim Američkim Državama, donose španjolskoj industriji novi koncept umjetne trave treće generacije (do 60 mm visine / polietilenska vlakna / SBR punilo). To je bio trenutak kad je nastao Realturf Systems SL kakvog danas poznajemo.
EKSPANZIJA
EUROPA
Ekonomska kriza pogađa nacionalno tržište. Realturf počinje širiti se na međunarodna tržišta. Francuska, Italija i Ujedinjeno Kraljevstvo: prva tržišta s izvrsnim prihvaćanjem.

EXPANZIJA
INTERNACIONALNA TRŽIŠTA

50% godišnjeg prometa prodaje ostvaruje se na međunarodnim tržištima.
RAZVOJ
NOVI PROIZVODNI CENTAR
Novi logistički i proizvodni centar u Alicanteu.

Pogledaj ponudu
Umjetna trava praktično je rješenje koje podiže estetiku i proljepšava izgled privatnih balkona, terasa, vrtu, ali i u javnim, sportskim i ugostiteljskim objektima. Odabirom umjetnog travnjaka odabirete ekološki osvješten proizvod koji ne samo da štedi vodu već pripomaže i u smanjenju korištenja herbicida, a da i ne pričamo o ulju motornih kosilica i njihovoj zaglušujuućoj buci… Pogledaj što se nudi u našoj online trgovini.
EXPANZIJA
REALTURF SAD CREACIJA

[2015] Međunarodni rast se nastavlja otvaranjem Realturf USA. Sjedište i logistički centar u Houstonu, Sjedinjene Američke Države.
RAST
FIFA QUALITY PROGRAM
[2019] Prva španjolska tvrtka koja je ispunila zahtjevne međunarodne standarde i pridružila se FIFA programu kvalitete (FIFA QUALITY PROGRAM).

EXPANZIJA
REALTURF SAD CREACIJA

[2015] Međunarodni rast se nastavlja otvaranjem Realturf USA. Sjedište i logistički centar u Houstonu, Sjedinjene Američke Države.
REALTURF: “Naša vizija je biti umjetna travnata marka na koju se svi stručnjaci mogu osloniti i ona koja je najbliža krajnjem kupcu.”
0 Comments